Stimati clienti, va iubesc!
Marturiile clientilor florariei din Vaslui - Orhideea
Greta A., 09-05-2017
Voiam să vă mulțumesc mult pentru serviciile oferite! Mama a fost foarte emoționată de…

Daniela V., 18-12-2015
Va multumesc frumos pentru bucuria care mi-ati facut-o !!!! Sunteti minunati !!! Va imbatisez…

Simona F, 28-11-2013
Simona F
Vroiam sa va multumesc pentru livrarea acelei orhidei si a tortului, a fost superb,…

Rossana C., 01-02-2015
Rossana C.
Surpriza a reusit. ..va Multumesc din suflet sunt superbe Va voi contacta mereu. Va…

Ramona U., 09-03-2014
Ramona U.
Multumesc mult! Tocmai m-a anuntat ca a primit buchetul. A fost foarte incantata de…

Ovidiu C., 08-12-2013
Ovidiu C.
Nici prin gand nu-i trecea mamei mele azi dimineata ca va primi asa buchet…

 

Termeni si conditii

 

1. Introducere.

Accesarea acestui site de comert electronic, denumit in continuare "magazin", pentru informare, vizitare sau cumparaturi, presupune acceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare. Proprietarul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara notificare.

2. Proprietarul magazinului

Proprietar si administrator al acestui magazin este firma SC Floriangel SRL avand urmatoarele date de identificare :
  • CUI RO17800539
  • Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: J37/536/2005
  • Tel: 0235307104
  • Firma SC Floriangel SRl este si proprietarul domeniului www.florariileorhideea.ro inregistrat la RNC.
  • Tot continutul acestui site (informatii, fotografii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul si sloganul magazinului) este proprietate a firmei SC Floriangel SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea dreptului de autor. Folosirea fara drept a oricarui element se pedepseste conform legii.

4. Obligatiile magazinului

  • Expedierea oricarei comenzi valide a unui client in termen de minim 3 ore in Vaslui si in zonele limitrofe din momentul primirii comenzii sau efectuarii platii. Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.
  • Preturile afisate sunt exprimate in RON si includ TVA.
  • Clientul poate face modificari in ce priveste cantitatea, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare.
  • Expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel.
  • Accesul fiecarui cumparator la istoricul comenzilor proprii, (dupa autentificare) spre vizualizare sau printare, acestea fiind pastrate pe server timp de un an.
  • Respectarea confidentialitatii datelor personale introduse de client. Magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau mentinerea comunicarii cu clientul. Personalul care administreaza magazinul nu are acces la editarea datelor clientului, la editarea continutului comenzilor sau al istoricului comenzilor.
  • Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.
  • Preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt.

5. Declinarea responsabilitatii

Ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:
  • enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc. (excluzandu-le si asumandu-si-le pe cele datorate transcrierii gresite de catre operatorii magazinului).
  • nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui.
  • diferente intre modul in care apar imaginile produselor in magazin si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, accesorii si altele.
  • defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.
  • disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind comercializate in limita stocului. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc.
  • intarzierile la livrare datorate curierului/postei sau din alte motive.
  • deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
  • informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin.
  • magazinul are dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda.
  • magazinul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea clientului.
  • posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
  • neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.

6. Retur

Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta Guvernului nr.130 din 2000, din care am extras textul dintre ghilimele:
Art. 7.
(1) "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv." "Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator" - intrucat au fost indeplinite prevederile art. 4 din Ordonanta.

 

Art. 8.
"In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator".

 

Art. 10.
"Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:

b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator"

Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii:
  • Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in ambalajul original, in perfecta stare de functionare.
  • Toate cbiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

7. Inlocuiarea produselor

In cazul in care un produs nu este pe stoc se va inlocui cu un altul de o valoare cel putin egala. In cazul florilor vom inlocui cu o culoare cat mai apropiata (in functie de stocul din momentul realizarii buchetului) sau cu o specie de floare cat mai apropiata de cea comandata.

8. Prevederi legale

Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman.Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente.
Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti. Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti.